Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Εκεί είμαι ΕΓΩ

Έστω να έχω πράγματα στο νού μου για να ξεχνιέμαι.. Φούλ πρόγραμμα. Τρέχα, δώσε ρούχα, φέρε κούτες, ετοιμάσου για καφέ, γνώρισε κόσμο. Δείξε το καλό σου πρόσωπο. Είναι η πρώτη εντύπωση. Δείξε το καλό σου πρόσωπο γιατί οι άνθρωποι δεν δείχνουν κατανόηση.  Καταπίεση. ΔΕ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΟΨΕ. Απόψε θα φορέσω τη μάσκα με το μεγάλο σαρδονιακό-ή οπως αλλιώς λέγεται- χαμόγελο και θα κλαίω. Και δε θα ακούγονται οι λυμοί μου. Θα τους καλύπτουν τα καρναβαλίστικα τραγούδια σας.
Χτες η Δ. με σκουντούσε όλη την ώρα στο πάρτυ. "Κουνήσου" "Χόρεψε".
-ΜΑ ΧΟΡΕΥΩ-
Συνήθησα μάλλον να κινούμαι ήπια. Δεν τραβάω την προσοχή. Δε χτυπιέμαι. Δεν περπατάω ζωντανά μαμά. Πάντα το είχες αυτό το παράπονο. Οτι μου λείπει ζωντάνια. Δεν είμαι ζωντανή μαμά.

Περιμένω την οικογένεια.

Την ιδέα της οικογένειας. Εκεί είμαι ζωντανή μαμά. Εκεί χτυπιέμαι μαμά. Εκεί είμαι εγω και εκέι φωνάζω. Εκεί αγαπω. Εκεί μισώ. Εκεί δε νοιάζομαι για το τί θα πουν οι άλλοι για μένα. Είναι η βάση μου.
Εκεί μισώ και γουστάρω να το πω.
Και η ιδέα αυτή δε θα βρωμίσει. Δε θα αφήσω κανέναν να μου το βρωμίσει.
Τα όμορφα ζουν αναμεσά μας. Τα όμορφα είναι μέσα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου