Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Θέλω...

Θέλω ένα κανονικό σπίτι. Θέλω μια κανονική ζωή. Θέλω το ψυγείο να είναι γεμάτο. Θέλω μέχρι και σταθερό να βάλω. Θέλω ένα παλιό ευρύχωρο σπίτι. Θέλω μπανιέρα. Θέλω το σπίτι μου να χωράει κόσμο και να μυρίζει λουλούδια. Θέλω να αγοράσω τον αγαπημένο μου καναπέ. Θέλω ένα σιδερένιο λευκό κρεβάτι. Θέλω κήπο.
Θέλω να ζήσω.
Θέλω χαμόγελα και μουσικές. Θέλω να αλλάξω τη ζωή μου. Θέλω τηλεόραση. Θέλω ένα σπίτι που να μη με φυλακίζει. Ευρύχωρο. Ευήλιο. Θέλω ένα γλυκό σπιτάκι στην παλιά πόλη. Θέλω έναν άδειο χώρο να τον φτιάξω απο την αρχή εγώ. Λευκοί τοίχοι. Χωρίς έπιπλα. Μόνο ένας κήπος. Ένα υπνοδωμάτιο, ένα σαλόνι, μία κουζίνα και ένα μπάνιο.
Θέλω να στήσω τη ζωή μου απο την αρχή.
Θέλω να ψάξω για σπίτι. Θέλω να φτιάξει ο καιρός και να αρχίσω το ψάξιμο. Θέλω να δώ τη ζωή με ένα μεγάλο χαμόγελο. Να ανοίξει ο καιρός και να είναι όλα όμορφα. Όλες οι φάτσες χαμογελαστές.

Πρέπει να ετοιμαστώ. Έχω κανονίσει στις 5 να πάω για καφέ. Πρέπει να ανοίξω την ντουλάπα και να βρώ ρούχα. Πρέπει μέτά τον καφέ να πάω και στο σπίτι της Δ. να μαζέψουμε τα χαλιά για να φέρει τον σκύλο. Πρέπει να πάω και στο σούπερ μάρκετ. Πρέπει και το βράδυ να κανονίσω τι θα κάνω, αν θα βγώ.
Ευτυχώς που αύριο δεν έχω σχολή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου